22 iunie 2012

arena bloggerilor sau 8 feluri de mancare in 3 ore

Vineri, 15 iunie, am participat la Brasov la Arena Bucatarilor, un eveniment organizat de Selgros care a reunit 30 de restaurante din intreaga tara. Mare mi-a fost bucuria cand am vazut invitatia de la Good Food de a participa la eveniment impreuna cu alte 4 bloggerite de food. Dar si mai mare mi-a fost entuziasmul la fata locului in fata unei provocari demne de orice mare chef de restaurant! Concursul mare a fost intre cele 30 de restaurante, dar am avut si noi concursul nostru cu aceleasi ingrediente si aceleasi reguli ca si bucatarii experimentati.



mica sedinta inainte sa ne apucam de treaba

Cu o lista impresionanta de ingredinte obligatorii am purces la gatit in aer liber cu ajutorul unei plite cu inductie, a unui cuptor electric si a unui mixer mic. Taskul a fost sa realizam un antreu, un fel principal si un desert in 3 ore. Avand in vedere ca lista de 23 de ingrediente trebuia epuizata, au iesit niste preparate destul de complicate si de numeroase.

feluri preparate sub privirile curioase ale brasovenilor :)

chop, chop, faster!

Iata in mare ce am preparat:

Menu du jour

Aperitiv
tartine cu somon tartar
zuchini pane cu sunca de praga
sparaghel cu gorgonzola si nuca


Fel principal
vita cu usturoi
piure de cartofi dulci
risotto cu ciuperci si creveti
ardei gras cu otet balsamic

Desert
tarta cu ciocolata, capsuni si menta

primul meu sparanghel ever! :D

aperitivul

desertul
Daca somon tartar am facut de nenumarate ori, sparanghel si cartofi dulci am gatit atunci pentru prima data, asa ca am avut ceva emotii. Dar pot sa va spun ca am apucat sa gust si confirm ca au fost foarte bune :) Celelalte bloggerite au fost minunate, atmosfera era de parca am fi fost prietene din copilarie si vreau sa le multumesc pe aceasta cale. Asa cum vreau sa multumesc si Good Food pentru ca s-au gandit la mine si Selgros pentru premii :)

toata lumea sa zica branzaaaa

Fotografiile minunate pe care le vedeti sunt facute de Gabriel Chirica  de la www.instudio.ro pentru ca la cat multitasking am facut cu felurile de mancare, timp de poze nu a mai ramas. Mai multe detalii si imagini de la eveniment gasiti pe siteul Good Food

A fost o experienta minunata, challenging si care cu siguranta mi-a pus in alta perspectiva o competitie de gatit. E mai greu decat credeti!!! :) Dar ma bucur ca am reusit sa prepar atatea feluri intr-un timp atat de scurt si ca am folosit toate ingredientele. Cel mai mult ma bucur insa ca am participat si ca printre alergatura, plite incinse si cutite ascutite, ne-am distrat si am avut o zi superba!

Niciun comentariu: