21 iulie 2012

ice tea de ceai verde cu lamaie


Mai mult curaj decat sa fierb un litru de apa nu am avut azi. Nu de alta, dar mi-e cald doar cand ma uit la aragaz, iar aerul conditionat merge de aseara la greu. Asa ca niste ceai cu gheata suna divin si dupa vreo ora de ezitari am aprins focul si cand a dat apa in clocot am turnat-o peste niste mix de ceai verde si jumatate de lamaie. Dap, asta e o reteta de ceai cu gheata :)


Puteti adauga miere sau zahar cat e cald si va fi cu siguranta mult mai bun si mai sanatos decat orice ice tea din supermarket. Mie imi place fara zahar, simplu si acrisor.


Dupa ce se raceste si ajunge la temperatura camerei puteti turna intr-un pahar cu gheata si restul sa il dati la frigider. Eu l-am pus sub AC si s-a racit foarte repede, in vreo jumatate de ora, fata de cateva ore bune cat ii lua in general...


Happy chillin' :)

Niciun comentariu: