05 ianuarie 2013

plante aromatice si artificii




                                     
                                                                                                                                La multi ani! Sa aveti un an nou delicios si plin de intamplari memorabile! Nu voi face retrospectiva lui 2012. A fost un an cu bune si cu rele, care s-a sfarsit muuult mai bine decat a inceput. Ceea ce e tot ce conteaza pana la urma.

Si apropo de sfarsit, m-am mobilizat dupa cateva luni bune in care am tot zis ca o voi face, sa plantez plantele aromatice.


Si spre deosebire de anul trecut, cand le-am plantat si nu am mai stiut care in ce ghiveci era... am pus in practica o idee vazuta pe Pinterest, unde altundeva :)) si am scris pe dopuri de vin ce e in fiecare ghiveci.


Deocamdata au scos capul la suprafata lamaita, cimbrul si busuiocul. Mai astept doar salvia, care nu se prea grabeste. Si intre timp stam cu labutele, 


pardon, piciorusele, in sus si asteptam :)


Sa aveti un an nou roditor!

Niciun comentariu: