05 noiembrie 2013

raftul din bucatarie

putin mov

Acum cateva luni am primit un email de la o agentie de PR din Londra care ma intreba daca as vrea ca apartamentul meu sa apara la sectiunea de case inspirationale ale IKEA. Dupa momentul de wow, sunt flatata, i-am intrebat, dar de unde stiti ca am mobila de la IKEA acasa? :) Mi-au spus ca stiu de aici, de pe blog. Hmm. Si eu care credeam ca am dezvaluit doar retete. Se pare ca la un moment dat am pus si o fotografie cu un perete cu panglici in care era si o bucatica de mobila, deci asa din link in link au tras ei concluzia ca sunt fan IKEA. Si sunt, nimic de zis. Mai mult, uitandu-ma la apartamentele absolut superbe care au fost prezentate in lunile precendente, am fost mai mult decat flatata ca si apartamentul meu ar fi demn de inspiratie pentru altii. Si pentru ca tot vroiam sa va arat de ceva vreme voua, celor care sunteti draguti sa imi cititi tentativele de gatit, cum arata raftul meu din bucatarie incarcat de cateva kilograme de carti de gatit, iata bonus si ce a aparut in sectiunea de case din Bucuresti, impreuna cu raftul meu de condimente si numarul excesiv de carti de gatit de-ale lui Jamie :)

http://www.ikeafamilylivemagazine.com/ro/ro/article/34640


2 comentarii:

Meeha Meeha spunea...

Felicitari, imi place mult apartamentul si am sosit direct de pe Ikea Family Live :)

Bianqua spunea...

Multumesc! Ma bucur mult :) Daca te intereseaza si retetele/sfaturi din calatorii, te mai astept pe aici :)