20 aprilie 2013

milkshake cu banane, menta si inghetata

Sunt o serie de alimente care nu mi-au placut niciodata si nici nu dau semne sa imi fie dragi prea curand. Cum sunt morcovii. Cu toate acestea prin facultate am facut o pasiune pentru sucul Tedi ceva de speriat. As fi baut Tedi dimineata, la amiaz si seara. Nu pot spune de ce. Nu are nicio logica. Nu suport morcovii nici proaspeti, nici fierti, nici cum, dar in sucul ala erau dementiali. Cam asa e si cu laptele. Cred ca pot numara pe degetele de la o mana de cate ori am baut lapte simplu. Si cu toate astea, intr-un milkshake mi se pare demential, iar cafeaua nu o pot bea fara o lingura de lapte. Sunt o ciudata, stiu :D Si apropo de lapte, daca tot a venit primavara (in sfarsit!) am zis sa incropesc o bautura yummy.

Pentru doua pahare sanatoase de milkshake aveti nevoie de:


  • 400 ml lapte rece din frigider
  • 2 banane coapte
  • vreo 4 linguri de inghetata 
  • cateva frunze de menta proaspata


Turnati laptele in blender (sau puteti folosi un mixer vertical daca aveti), adaugati bananele taiate grosier si cateva frunze de menta proaspata. Eu am pus inghetata Mars, dar la fel de bine merge si inghetata de vanilie, de ciocolata sau de caramel. Cu 4 linguri de inghetata va iesi la fel de dulce ca un milkshake clasic. Daca va place mai putin dulce, puneti mai putina inghetata. Puteti gusta si adauga pe parcurs. Cateva buzzuri, pardon, secunde mai tarziu, e gata. Si desi are inghetata, e destul de sanatos daca e sa-l compari cu ce gasesti de cumparat gata facut.




Sa aveti o primavara superba! 

Niciun comentariu: